اسپیکر و بلندگوها

معرفی اسپیکر مکسیدر مدل YM 523 LP5 سری MX-DJ2122

اسپیکر مکسیدر YM523-LP5 با دارا بودن قابلیت های روز دنیا توسط برند مکسیدر تولید و به بازار عرضه شده است. شرکت مکسیدر از بزرگترین سازنده های انواع سیستم پخش کننده می باشد و تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا و اطمینان از اصالت و ضمانت کالا به مشتری ارائه کرده است. اسپیکر مکسیدر YM523-LP5 قیمت بسیار مناسبی دارد و طراحی منحصر به فرد آن توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است.

بررسی ویژگی های اسپیکر بلوتوثی مکسیدر YM523-LP5

اسپیکر بلوتوثی مکسیدر مدل YM523-LP5 به صورت دو تکه طراحی شده است و شما را قادر می سازد تا از آن در دو نقطه از سالن خود استفاده نمایید. گفتنی است که به دلیل مجهز بودن به 4 ساب 12 اینچ، 2 میدرنج 5 اینچ، 2 میدرنج 3 اینچ و 2 سوپر تیوتر 1 اینچ در هر کجای سالن که باشید می توانید صدای رسا و فوق العاده اسپیکر را بشنوید.

رقص نور جدید به اسپیکر مکسیدر مدل YM 523 به صورت سقفی، کناری و لیزری طرحی شده است که می تواند با ریتم موسیقی تنظیم شود و فضای تاریک شب را نورانی و هیجان فضا را چند برابر کند.

یکی از قابلیت های پر کاربرد و جذاب اسپیکر 4 ساب 12 اینچ مکسیدر مدل YM523-LP5 کارائوکه است. قابلیت کارائوکه این امکان را به شما می دهد تا همراه با حذف صدای خواننده و پخش آهنگ بی کلام بتوانید به جای خواننده اصلی، متن آهنگ را بخوانید. همچنین می توانید با برگزاری مسابقه خوانندگی و امتیازدهی، در مهمانی و دورهمی های خود، لحظات مفرحی را کنار دوستان خود سپری کنید.

وجود نمایشگر دیجیتال در پخش کننده خانگی مکسیدر مدل YM523-LP5 تمامی اطلاعات مربوط به آهنگ، تنظیمات دستگاه و … را برای شما به نمایش می گذارد. همچنین از درگاه های ارتباطی این اسپیکر به میتوان 2 ورودی میکروفون، 2 ورودی USB جهت اتصال فلش مموری و …، AUX، اپتیکال، کارت حافظه SD و کواکسیکال اشاره کرد.

برخی دیگر از قابلیت های اسپیکر مکسیدر YM523-LP5 به شرح زیر می باشند :

  • قابلیت بلوتوث جهت اتصال به دستگاه های دیگر بدون نیاز به کابل
  • قابلیت پخش فایل تصویری
  • قابلیت اتصال به اپلیکیشن موبایل
  • نمایشگر رقص نور روی پسیو
  • توری محافظ فلزی
  • اکولایزر دستی و دیجیتال پیش فرض
  • و …
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *